Profesionálna dentálna hygiena

Praktizujeme efektívnu švajčiarsku metódu GBT®

Čo je to GBT® ?

Guided Biofilm Therapy alebo GBT® je systémové, predvídateľné riešenie pre manažment zubného biofilmu pri profesionálnych profylaxiách s využitím najmodernejších technológií AIRFLOW® a PERIOFLOW®, ktoré je podložené vedeckým výskumom. GBT® sa skladá z liečebných protokolov založených na individuálnej diagnóze pacienta a hodnotení rizík, aby bol dosiahnutý dokonalý výsledok. Liečba je vykonávaná s najvyšším stupňom komfortu, bezpečnosti a účinnosti. GBT® zahŕňa pokyny pre ústnu hygienu a tiež vzdelávanie pacientov a motiváciu k udržaniu prirodzených zubov a implantátov čo najdlhšie.

GBT® je v súlade s odporúčaniami Európskej federácie pre parodontológiu (EFP), ktorá sa týka profesionálneho mechanického odstraňovania plaku (PMPR) a inštrukcií o ústnej hygiene (OHI) pre domácu starostlivosť.

Čo je to zubný biofilm?

Zubný biofilm je povlak, ktorý je hlavným faktorom pre vznik zubných kazov, parodontitídy (ľudovo paradentóza) a infekcií okolo implantátov (periimplantitis). Parodontitída môže zvýšiť riziko systémových chorôb, ako sú kardiovaskulárne a respiračné choroby, artritída alebo diabetes. Pravidelná ústna hygiena spoločne s profesionálnou dentálnou hygienou udržuje biofilm pod kontrolou - pre lepšie ústne a celkové zdravie.

Objednajte sa už dnes na 0951 194 303 alebo kontakt@drhajnal.com

GBT®, AIRFLOW®, PERIOFLOW® sú chránené obchodné značky E.M.S. Electro Medical Systems S.A, Ch. de la Vuarpillière 31, 1260 Nyon - Switzerland

Fotografie zverejnené s láskavým súhlasom autorky: Mgr. et Bc. Natália Pavelková